Newsletter

Dostawy

Dokładamy wszelkich starań, żeby przesyłki były wysyłane w dniu zaksięgowania płatności lub informacji o płatności przesłanej przez system Pay-u. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie zawsze możesz się z nami skontaktować telefonicznie i upewnić się czy jesteśmy w stanie wysłać zamówienie tego samego dnia (dotyczy dni roboczych w godzinach pracy sklepu stacjonarnego).

Dostawy

Przygotowanie produktu do wysyłki oraz dostawa produktu.

Produkt zostanie przygotowany do wysyłki w terminie zgodnie z informacją na stronie produktu: „wysyłka w:”.

Termin przygotowania produktu liczony jest od momentu zaksięgowania płatności:
- w przypadku wyboru płatności PayU jest to moment, otrzymania przez sklep powiadomienia o zakończeniu transakcji
- w przypadku przelewu jest to moment wpłynięcia zapłaty na konto podane w podsumowaniu zamówienia.

Odbiór osobisty

W opcjach dostawy mogą Państwo wybrać „odbiór osobisty”, wtedy nie zostaną naliczone koszty dostawy, a zamówienie będą mogli Państwo odebrać w wybranym terminie w godzinach pracy sklepu stacjonarnego znajdującego się na ul. Czerniakowskiej 155/110 w Warszawie. Godziny te są podane na stronie internetowej w zakładce: https://outlettkanin.pl/pl/i/Godziny-otwarcia-sklepu-stacjonarnego/9

W przypadku wybrania „odbiór osobisty” – produkt zostanie przygotowany do odbioru w terminie zgodnie z informacją powyżej: „wysyłka w:” i wybraną formą płatności.
- w przypadku wyboru płatności PayU jest to moment, otrzymania przez sklep powiadomienia o zakończeniu transakcji
- w przypadku przelewu jest to moment wpłynięcia zapłaty na konto podane w podsumowaniu zamówienia.
- w przypadku płatności gotówką lub kartą przy odbiorze jest to moment zgodnie z informacją na stronie produktu: „wysyłka w:”

Zostaniesz poinformowana/y o gotowości zamówienia do odbioru e-mailem.

Termin oraz koszt dostawy

Termin oraz koszt dostawy produktu zależy od wybranej w podsumowaniu koszyka formy przesyłki oraz zostanie dodany do wartości produktów w koszyku.

Całkowite koszty zamówienia zostaną podane w podsumowaniu koszyka po wybraniu kosztów dostawy.

Możliwe są następujące formy dostawy, których cena zależy od wagi produktu:
Poczta Polska przesyłka ekonomiczna: termin dostawy od 3 do 14 dni cena od 6,9 zł.
Poczta Polska Pocztex kurier 48: termin dostawy od 1 do 2 dni cena od 21 zł.
Przesyłka kurierska DPD: termin dostawy od 1 do 2 dni cena od 14,9 zł.

Zgodnie z regulaminem obu przewoźników: przewidywane terminy realizacji usługi nie stanowią gwarantowanych terminów doręczenia. Podane terminy doręczeń dotyczą dni roboczych.

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz w wiadomości e-mail numer przesyłki i będziesz mieć możliwość jej śledzenia.

Niestety Poczta Polska nie zawsze aktualizuje procesu śledzenia przesyłki na każdym etapie i może się zdarzyć, że nawet po kilku dniach będzie w systemie informacja jedynie o nadaniu przesyłki. Nie oznacza to, że przesyłka czeka w punkcie nadania, najprawdopodobniej przesyłka jest w drodze.

Przesyłki dostarczamy do placówki Poczty Polskiej każdego dnia i opuszczają daną placówkę tego samego dnia.

Jeśli w przypadku wybrania dostawy: „Poczta Polska przesyłka ekonomiczna” nie otrzymają Państwo zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty nadania (otrzymania informacji o nadaniu wraz z numerem nadania) proponujemy w pierwszej kolejności skontaktować się ze swoją placówką Poczty Polskiej. Bardzo często zdarza się, że przesyłka oczekuje w placówce pomimo, tego, że Klienci nie otrzymali powiadomienia - awizo.

Przesyłka kurierska informacje dodatkowe:

Przesyłkę produktów o wadze powyżej 31,5 kg kurier dostarcza tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Kurier nie ma obowiązku wniesienia zamówionego towaru i może pozostawić go przed budynkiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli Odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki.  Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, jednak o jej realizacji decyduje firma kurierska.

Odbierając towar prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzając z udziałem kuriera odpowiedni protokół ("Protokół Szkody") oraz jak najszybciej skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu jakościowego lub ilościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl